Lunch-sällskap.

I dag fick jag lunch-sällskap av vår äldsta dotter. Trevligt. Sallad hos Sanne, såklart. Hon var på besök i Linköping för sitt nya jobb, och då gäller det att passa på.

Vi hann gå en sväng på Vila, och kolla lite på sommarkläder. Vad vi nu skall ha dem till när det är kallt, blåser och regnar ute.

Jag fick cykla hem i regnet idag. Blev inte så blöt som tu var. Stannade på Maxi, för att handla lite på hemvägen.

Nu i kväll så jobbar Mats, och jag passar på att fixa lite hemmasysslor. Jag blev nästan sugen på en promenad. Det för att jag blev så mätt efter kvällsmaten. Dock lockade inte vädret. Jag nöjer mig med några sit-ups på vardagsrumsmattan.


Kommentarer
Postat av: Annelie i Sundets Pärla

Karin, Har du läst att Helsingborg blivit med Marathon? I september nästa år är det premiär för Helsingborg Marathon :-)!
Kan det vara något för er? Gå in och kolla på www.helsingborgmarathon.se. Du kan även läsa om det på hd.se. Kramar från kusinen

2013-04-25 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0