Söndagssol och söndagsjobb.

Jobb idag igen. En hel del kunder i butiken, eftersom att det har varit en lönehelg. Såklart lite skall spenderas en sådan helg.

Kvällen har bjudit på sol. Jag gav mig ut på en löprunda när jag kom hem. Sju kilometer fick räcka idag. Visst kändes det i benen, att vi löpte långt igår. Fast det är väl så det skall vara.

Jag fick lite extra energi efter löpningen. Då passade jag på att städa balkongen. Det var välbehövligt. Skall ta tag i oljningen på tisdag. ( om ingen annan hinner för.) Så kan vi bära upp bord, och stolar på onsdag. Jag har redan en ny liten blomma dom står i köket, och väntar på att placeras på bordet. Jag köpte en ny duk i Ullared, som matchar med markiserna.

Nu kaffe-dax. Somnar säkert utan problem i kväll. Som vanligt vill det säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0