Tre i bredd.

Allt som oftast när jag springer runt ån så möter jag tre personer, som går i bredd. Naturligtvis inte alltid samma människor. Då kan jag tycka, att de kan maka ihop sig lite när vi möts, så att alla får plats på cykelbanan. Men, icke sa Nicke. Är det jag som tänker fel?
 
Det var fullt av joggare runt ån i kväll. Det känns skönt att mina fem ganska tunga kilometer är avklarade.
 
Jocke och jag käkade en vegetarisk lunch på Linds idag. Ugnsgratinerad zucchini. (Säkert felstavat men det smakade mycket gott.)
 
Linda kommer hem i kväll igen.Det är dax för stambyte i deras lägenhet, så de har inget avlopp. Det blir npgrs turer mellan Jönköping, och Linköping denna vecka. Kul att ha henne hemma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0