Effektivitet.

Det är ett ord som jag gillar.

Effektiv som vanligt idag. Jobb hela dagen. Hemma strax före halv sju = lång dag.

Jag hann hoppa in en sväng på Systemet. Köpte en ny låda, något som jag inte testat förut. Jag kollade upp det på VinVin, och där sa de "mer än prisvärt". Det var från Australien. Jag köpte det mest för att jag tyckte att det var en snygg låda.

Direkt ombyte till joggingkläder för en löprunda. Det gick rätt bra idag också.

Kvällsmat, och löpning gav mig extra energi. Så nu är det tvättstugan som gäller. Handdukarna i badrummet kändes inte så fräscha. Det går mycket snabbare att tvätta dem i tvättstugan, än uppe lägenheten.

Och i morgon är det fredag, igen. Jag hinner liksom inte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0