Sovmorgon = nej.

Det blir visst aldrig någon sovmorgon för mig. Jag vaknar jämt tidigt. Ligga i sängen, och vrida sig för att försöka somna om är inte min grej. Lika bra att stiga upp.

Jag tog tag i att tvätta ett par fönster. De var precis gula. Hur länge tar det tills allt det här gula försvinner? Det är inte kul.

Solen skiner, och det står golf på programmet. Inte för Mats för han var tvungen att jobba. Jag skall snart ge mig av. Jag har gott om tid innan start. Jag tänkte passa på att ta en runda i shopen. (Passar ju bra när inte maken är med). Sen skall det även hinnas med lite golfträning. Tävling på lördag så det gäller att vara förberedd.

Glad nationaldag till er alla. Om det nu är så vi skall säga till varandra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0