Påskdagen.

Helt undebart väder ute idag, om än kallt. Blev så sugen på att ge mig ut på en promenad på förmiddagen, så det blev tretton kilometer i solen. Skönt.
 
Middag hos mor, och far. Lax = gott.
 
Kände att jag behövde röra på mig igen på kvällen. Då blev det fem kilometers löpning. Det gick över förväntan.
 
Mats jobbar natt nu den här veckan. Det känns lite ovant då det var länge sedan sist. Jag har passat på att placera mig framför datorn. Den används inte så ofta nu, när det finns surfplatta, och mobil. Jag har laddat in alla bilder från vår semester i Portugal. Jag skall passa på att visa några. Det var så maffig natur på Algarve-kusten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0