Golf-premiär.

I dag var det dags för årets första runda, hemma i Sverige vill det säga. Landeryd bjöd på ett underbart vårväder idag, med en strålande sol, från klarblå himmel. Även spelet flöt på ganska bra. Men såklart, kan det alltid bli bättre.

Väl hemma igen var det dags för maken att sova en stund, eftersom att han jobbar i natt. Ingen vila för mig inte. Jag festade på en banan, och tog på mig joggingskorna. En rolig runda, och jag svävade fram i nio kilometer.

Nu har vi hunnit med att käka köttfärssås, och pasta. Jag har också suttit en stund på balkongen, och njutit av kvällssolen.

Jag tror nästan att det är lördag idag. Jag får inte glömma bort att gå till jobbet i morgon igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0