Golftävling.

Perfekt kväll för golfspel. Helt underbart väder ute, och så årets första damgolf. Kul.

Jag åkte till Vesterby direkt efter jobbet, och hann med lite träning i solen. Spelet flöt på riktigt bra fram till sista hålet. Platt fall. Boll nr ett hittades inte. När jag skulle slå på boll nr två, så blev det naturligtvis kvällens bästa slag. Resultatet blev att den hamnade i diket. Skam den som ger sig. På den igen, och skiten stänkte ner hela mina byxor. Och bollen då....... Jo, den var pluggad, och fick grävas fram. Då kände jag mig ganska klar med det hålet.

Trevlig runda med Susanne, och Anette.

Nu efter en sen kvällsmat är det snart dax att sova en stund. Ny dag i morgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0