Mors dag.

Grattis till alla mammor, och till deras barn som också blivit mammor osv....... Jobb idag, och mycket att köra. Kul, och pengarna rullar in. Ett stopp på Maxi på hemvägen, och sedan var det bara att trampa på hemåt. Regn, och motvind. Det kändes som höst. Planen var att vila från löpningen idag, men jag kunde inte hålla mig. Vädret var perfekt för löpning. Dessutom hade jag varit inne hela dagen, och kände mig onyttig efter alla onyttigheter jag åt i går kväll. Vinden hade lugnat sig, så det var riktigt skönt ute. Inte alls så många joggare som var ute. De gillade nog inte vädret. Mats jobbar i kväll, så jag har kontorskväll framför datorn. Lite saker att fixa, men nu börjar jag att bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0