Vedrökt sidfläsk.

Fast jag tycker det ser ut som bacon, och fläsk gillar jag inte. Gott smakar det iallafall.Jag stekte det tillsammans med en omelett, och det luktar verkligen ved under stekningen.

Jag har varit ledig idag, men det har visst gått i ett iallafall. Kort promenad i regn,....leverans av vantar till Ammie,.....köp av julduk och ljus,......lunch på Cloetta Center,....lämna cykel på service,.....inköp av nya träningskläder på Löplabbet,.....inköp av poncho hos Hemma hos Emma(design Pernilla Wahlgren),.....fika med stor bulle,.....nagelvård hos Maria,.......Puh.

Jag frågade på Löplabbet om de även sålde piller så min förkylning försvann. Tyvärr inte. Nu vill jag friskna till, så jag kan inviga mina nya kläder.

Nu skall jag sitta i soffan en stund, och kolla på Gunde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0