Lång dag.

En lång dag på jobbet gick väldigt fort. Konstigt nog går en lång dag väldigt bra, när jag är förberedd på en lång dag.

Jag cyklade hemifrån halv sju i morse, och kom hem halv nio nu ikväll. Fjorton timmar och jag känner mig rätt pigg. Helgens sömn har nog gjort nytta.

Jag blev glad för det lills ikväll. Medvind när jag skulle cykla hemåt i mörkret. En omelett med ost och betala en räkning på internet, var ungefär vad jag hann med ikväll. Snart dax att krypa ner i sängen igen. Nu har vi även fått gaveln till vår nya säng. Det blev snyggt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det kan man kalla en arbetsdag! Skönt att du hade medvind i alla fall :D

2013-10-07 @ 22:12:44
URL: http://friluftsemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0