Ledig dag.

Skönt. med en ledig dag.

Extra skönt när jag känner att jag har hunnit många saker.

Startade dagen med en promenad på lite över tio kilometer. Så skönt att få röda kinder.

Lagade lunch till mig och maken. Det serverades kycklingspett, brocolligratäng och sallad. Riktigt gott. Kaffe och amerikanska blåbärsmuffins till efterrätt. Muffinsen bakade jag i morse. Kul att baka lite.

En tur till Tornby, Maxi och Systemet. Sen en runda på stan. Jag ville köpa en top på Lindex, men den fanns inte i min storlek. Varför köpte jag den inte på Ikano igår?

Alltid lätt att vara efterklok........

Nu har jag gått en promenad med maken. Festat på tapas, och en flaska Rioja. Spanien-känslor..

Snart gäller På Spåret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0