Bättre golfväder.

Vi hade inte så stora förhoppningar på vädret inför dagens runda. Jag funderade mest över hur mycket kläder jag skulle ta på mig, för att inte frysa.

Men vädrets makter var med oss, och det blev en riktigt fin förmiddag, med sol. Även spelet flöt på bra, för oss båda två.

En joggingtur i solen, hann jag också med. Sen öppnade sig himlen. Störtskur, blixt och dunder. Var är vår sommar, undrar jag igen.

Lagade middag, lax, till mig och Mats innan han åkte för att jobba natt. För mig blev det en tur till Maria. Nya fina naglar är nu fixade.

Ny blir det en kvällsmacka, innan det är dags att se en stund för att orka med morgondagen. Dock är jag inte så sugen på att gå, och lägga mig. Jag känner mig piggare än på länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0