Paket, och spinning.

Dax att samla ihop lite paket på hemvägen från jobbet. Det var inte så mycket som det låter.

Först ett stopp på Lucullus. Ett paket från Lilla Kliniken. Underbara hudvårdsprodukter som jag beställt. Ett besök hos grannen för att hämta mina beställda Tupperwaresaker. Lilla julafton med andra ord.

Ett spinningpass på det. Instruktör Emma sa, att vi skulle se till att vi inte fick mjölksyra i benen förrän under sista etappen. Jag tyckte jag kände mjölksyra från första tramptaget. Lite seg i benen efter gårdagens intervaller. Det var iallafall ett riktigt roligt, och fartfyllt pass.

Nu väntar sängen på mig.(Förra årets bästa köp.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0