Utvilad.

Kände mig riktigt utvilad i morse, när jag vaknade tio över åtta. Inte speciellt sent för många, men för mig som jämt vaknar tidigt, är det sent.

Mysig söndagsfrukost, och efter den gick Jessica, Mats och jag en promenad på tio kilometer. Det luktade vår ute idag. Det känns så bra. 

Jag lagade egna hamburgare, pommes och sallad till lunch. Det smakade bra efter promenaden. 

Sedan bänkade vi oss framför tv:n för att se på LHC. Till en början var det spännande, men när Skellefteå gjorde 3-1 gav Jessica, och Adan upp. De packade bilen, och körde hem till Stockholm.

Mats gav sig iväg till jobbet, för att jobba natt. Jag ville gärna ut i vårluften. Jag tog på mig joggingkläderna, och gav mig ut. Planen var att springa en kort runda, men det var roligt, och gick lätt. Tio kilometer blev det. Kul.

Nu har jag ätit kvällsmat. Macka med ägg, och stenbitsrom. Det skall väl vara ägg så här i påsktider.

I morgon är det röd dag, och annandag påsk. För mig gäller jobb, men det känns helt ok. Jag får vara ledig en annan dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0