Mycket hinns med....

.....när jag har en ledig dag. Det känns riktigt bra att jag hunnit allt som var planerat.

Frukost, och lite pyssel. Nya naglar hos Maria. Som vanligt en trevlig stund, med mycket skratt.

Stekte pannkakor till lunch, vilket smakade så bra.

Löprunda med Mats. Efter fyra kilometer gnällde han över att han var trött. I stället för vila ökade han takten rejält. Och sen gick det bara snabbare, och snabbare. Totalt elva kilometer.

En tur på stan för att köpa de sista klapparna. Men det måste nog bli någon till iallafall.

En tur till Maxi för shopping. Maken var lite missnöjd med att jag skulle smutsa ner bilen. Men nu har jag handlat det mesta till julen.

Kvällsmat. Jag älskar ost, så jag köpte mig en västerbottenostpaj att festa på.

Nu är det bara saffranskakan kvar som skall gräddas färdigt.

Efter den här dagen känns det helt ok, att gå och jobba i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0