Trött.

Snacka om trött, när jag vaknade i morse. Kände mig helt bombad.

Jag brukar alltid vakna när Mats kommer hem efter nattjobbet. Så var ej fallet idag. Jag vaknade av klockan, och såg att Mats inte var i sängen. Då är han väl sen idag, tänkte jag.

Fick se att hans shorts hängde på soffan. De var nog inte där igår när jag gick, och la mig? Kollade ut i hallen, och såg hans skor. Funderade ytterligare över var han var? När jag vände mig om, såg jag att han satt i köket. Hur kunde jag missa det?

Duschade, och tvättade håret. Funderade över varför ser var så svårt att kamma håret. Då slog det mig, jag hade glömt balsam.

Fullt ös i en lång dag på jobbet. Lastade min cykel med påsar från Maxi, och cyklade hem.

I dag blev det Mozarella på mackorna. Den var billig på Maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0