Första semesterdagen...

.....eller kanske den är i morgon? Det är ju trots allt söndag idag.


Startar dagen med frukostpannkakor. De innehåller havregryn, och rivet äpple. Ger bra energi.

Mats och jag gav oss ut på en cykeltur. Riktigt härligt cykelväder, kul runda. Det blev Nykil, och Vikingstad, och totalt 65 kilometer. Vi passade på att stanna till hos Claes, och Katarina på vägen.

Tortellinigratäng till lunch, och vi blev så mätta. En tur ut på stan. Badkläder skulle inhandlas.

Även en tur till Maxi för mig, och jobb gör Mats.

När det ändå går i ett, så är det bara att fortsätta. Gav mig ut på en löptur, och det gick så lätt. Fick ihop 12,5 km. Så nu känner jag mig mer än nöjd med dagens träning.

Hann även med en tur till Vincent. Men nu varvar jag ner med en ostmacka, och ett glas rosé. Det är ju semester.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0