Söndag.

Frukost innan det var dags att åka hem från Högby. Inte lika fint väder idag, regn.

Väl hemma igen tog Mats och jag en tur till simhallen. Simningen kändes bra idag.

En tur till Maxi stod också på programmet. Tycker det är så trist att åka ut till Tornby för att handla. Så idag passade jag på att handla riktigt ordentligt. Lika bra, när jag ändå är där.

Förberedde lite mat inför morgondagen, och gjorde några matlådor, att stoppa i frysen.

Efter det gav jag mig ut på en löprunda. Tanken var en kort runda, mest för att få lite frisk luft. Planen blev ändrad. Benen kändes pigga, och vädret var bra. Lyckades att få ihop nästan nitton kilometer. Nu känner jag mig riktigt nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0