Söndag.

Det är skönt när det är söndag kväll, och jag känner att det varit en lång helg, och att jag har hunnit med en hel del.

Lite pyssel i morse, som vanligt. 18,6 km med Nocout. Vilket underbart löpväder. Pasta till lunch. Eget komponerat recept, som om jag får säja det själv, är riktigt bra.

Bjudna till Conny på fika. Jessica, Vincent och jag promenerade dit. Tillbaka hem igen blev det sällskap med Conny. Riktigt skönt promenadväder idag.

Blev till att dra till Maxi när jag kom hem. Lika bra att få det gjort. Jag hade ju ändå inget annat för mig, eftersom att Mats jobbar.

Nu har jag tagit det sista lilla vitvinet, som var kvar efter helgen. Köpte några sushi-bitar på Maxi till det. Så gott.

Nu jag laddad för en ny jobbarvecka. Visserligen lite kortare då jag är ledig på fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0