Grillinvigning.

I går kväll blev det invigning av vår nya grill. Den funkade bra och grillmästaren var nöjd. Det blev karrékotkletter. Något som vi inte har grillat på flera år. Jag har tyckt att de sett så fettiga och tråkiga ut i köttdisken på ICA. Nu hittade vi jättefina stora bitar. Grillade även majskolvar, paprika och squash. Jag såg i förra veckans Maxi-blad att det fanns en wook-panna med hål i att använda på grillen. För att grilla grönsaker i. Jag glömde kolla på den förra veckan så jag får se till att komma ihåg det denna vecka.



I dag är det solning i bikini som gäller. Finns lite småpyssel att fixa utomhus också. Mats skall spela golf. Jag sköter markservicen hemma och bjuder på golflunch efter rundan. Potatisgratäng och kyckling.

Ha en skön dag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0