Mitt i veckan.

Onsdag och mitt i veckan. Jag har varit på jobbet idag som vanligt. Det var lugnt idag så jag har gjort en massa administrativt arbete. Det känns skönt att hinna ifatt med allt.

Efter jobbet slank jag in en sväng på Scorett. Jag provade lite olika sandaler med klack. Jag tycker att det finns så många snygga och vill så gärna ha ett par. Det jag funderar på är bara när jag skall använda dem. Jag har inte klackskor så ofta. Jag försöker att stoppa shoppingbegäret. Vi får se hur länge det går. Maken blir bara nervös när han läser om min shopping.

Nu i kväll har jag varit och hämtat Linda i Vasahallen. Vi tog en extrasväng för att hon skulle få övningsköra lite. Det går bättre och bättre för varje gång.

Vad konstigt det är att jag tycker att det yngsta dottern alltid fortfarande är ´´liten´´. Det känns som den äldsta dottern var äldre när hon just skulle fylla arton än vad den yngsta är nu. Ändå är den ´´lilla´´ dottern längre än den ´´stora´´ dottern. Det beror väl på att jag ibland inte fattar hur fort tiden har gått och hur gamla barnen är. Själv tyckte jag att jag var ´´skitstor´´ när jag var arton. Det är iallafall både skönt och roligt att barnen är stora nu. Jag är glad över att jag valde att skaffa barn ganska tidigt i livet..

Nu ska jag vara lite duktig. Plocka ur diskmaskinen och ta hand om tvätten. Ha en fortsatt bra kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0