Skyfall.

Just nu har himlen oppnat sig och da menar jag verkligen oppnat sig. Det ar skyfall utomhus. Har ar klockan tre just nu.

Vi har just kommit hem fran en harlig battur. Vi hyrde oss en egen longtailbat och besokte tre olika strander. Harligt med bad och sol. Vattnet svalkar oss knappt. Vi har nog lyckats att bli lite roda idag ocksa.

Jessica ligger just nu pa rummet och laser lite. Mats och Linda sitter i restauranten. Jessica och jag var inte sa hungriga for vi at grillade majskolvar pa batturen. Jag skall forsoka att ta mig till andra sidan gatan for att handla lite i supermarketen. Men just nu ser det svart att ta sig dit aven att det finns paraply att lana i receptionen.

Hoppas att ni har det bra pa jobbet mina kara arbetskamrater. Jag langtar inte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0