Aldrig nöjd.

Ja, ibland undrar jag. När jag kom hem sent efter en lång dag på jobbet, så var jag vrålhungrig. Nu har jag ätit. Alldeles för fort så nu mår jag dåligt av det. Aldrig blir det bra.

I går kväll när jag skulle sova var jag alldeles för pigg. Resultatet, jag kunde inte somna. I morse när klockan ringde var jag alldeles för trött. Just det, resultatet, ville inte stiga upp.

Så är livet. Dagen har gått i en rasande fart som vanligt. Här hemma är det ovanligt tyst. Ingen är hemma. Mats jobbar, Jessica har åkt tillbaka till Helsingborg och Linda är hos Daniel.

Jag har just provat ett nytt nagellack från O.P.I. Det fanns nya matta färger. Jag har inte bestämt mig ännu riktigt vad jag skall tycka om det.Känns lite ovant med en matt färg på naglarna. Känns lite som att jag har målat dem med något annat än nagellack. Vi får se hur de håller på jobbet under morgondagen. I mitt liv har jag svårt att få färgen att sitta kvar på naglarna. Jag lever inte riktigt ett sådant liv där jag bara sitter, och viftar med långa naglar. Om jag nu hade några! Önska sig går alltid bra.

I går fick jag födelsedagspresenter som Jessica köpt på Rhodos. Ansiktskräm, olivolja och en tvål. Från Linda hade jag tidigare fått kroppssmör och duschkräm från Body Shop. Så nu luktar jag gott. Tack mina kära döttrar.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Känns lite tomt här med nu i min ensamhet när man är van att varit hemma hela sommaren och bott med 4 andra på Rhodos en vecka nu, men dags för vardagen igen!

2009-08-24 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0