En vecka till besök hos frissan.

Det känns som att jag vill börja nedräkningen nu. Jag vill så gärna får ordning på håret nu. Det fuktiga och klibbiga vädret har inte gjort håret bättre precis. Men som sagt var nu är det bara en vecka kvar. Då skall jag bli vacker i håret, eller är det vackrare jag skall säja.

Helt underbart skönt att ha fått vara ledig nu idag. Mats och jag har spelat golf. Det gick riktigt bra för oss. När vi kom hem käkade vi skaldjurslasagne. Mycket god. Efter detta tog vi en liten snabbtur ner till stan. Det blev ett besök på Bosse Glassbar. Det var säsongspremiär för mig där. Ganska sen premiär i år.

Jag köpte en kjol också i Esprit-butiken. En kort rutig. Jag tycker att det är riktigt snyggt med de rutiga kjolar som jag har sett finns i butikerna nu i år. Den kommer att passa bra till mina nya stövlar. Kanske jag kommer att känna mig lite för ordentlig i en rutig kjol. Jag vet inte.

Linda skall nu ut med sina ´´nollor´´. Det regnar just nu så polisen är säkert jätteglada. Ju mera regn, ju lugnare på stan. Förra fredagen när det var nollning så tokregnade det ute. Polisen var supernöjd även då.

Nu skall vi plocka fram lite godsaker att käka till kvällen. Njut av fredagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0