Födelsedag.

Nu har jag firat så många födelsedagar så jag behöver inte räkna åren. Jag får tänka efter när jag skall svara på frågan, hur gammal jag är. Åren har inte så stor betydelse. Huvudsaken är hur man känner sig.

Jag har fått presenter och grattis-sms. Det känns bra. Mats, Nenne och jag har firat på golfbanan. Vi gick en runda på Norra på förmiddagen och sedan avslutade vi med en lunch i Golfrestaurangen.Där bjöds det på en smarrig potaisgratäng. Jag känner mig fortfarande lite mätt.

Nu ikväll blir det lite kalas med släkten. Jag har förberett lite mat nu på eftermiddagen. Så nu skall jag sätta mig och slappa en stund innan gästerna kommer. Mats och Linda sitter på altanen och spelar kort. Linda skriker om att hon fryser. Jag vet inte om det är så kallt. Jag får väl gå ut och känna. Jag ser iallafall solen.



Mats puttar för birdie.

Kommentarer
Postat av: Anette

Ännu ett grattis! Hoppas du har haft en skön och bra dag med golf, uppvaktning och god mat. Vilka underbara blommor du har fått av Mats. Bara älskar rosor så jag är lite avundsjuk. Ha det fortsatt bra!!

2009-08-22 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0