Fredag, fredag och åter fredag.

Det går fort mellan fredagarna. I dag får jag äntligen känna att det är en ´´riktig´´ fredag. Dvs jag är ledig i helgen. De senaste två helgerna har jag jobbat och då är det inte riktigt samma sak. 

I dag blir det fredagsmys med Tacos. Vad jag har förstått så är Tacos en väldigt vanlig fredagsmat i vårt avlånga land. Men gott är det alltd. Jag vet inte om Linda skall käka med oss. Jag hörde ett rykte tidigare i veckan om att hon skulle ut på något. Möjligheterna för fest och utgång har ökat ytterligare sedan hon fyllde 18 år. Jessica är fortfarande på Rhodos och solar sig. Snart börjar allvaret för henne också.

Ha en bra fredag och ladda inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0