IKEA.



Nu i kväll har jag roat mig med att kolla igenom den nya IKEA-katalogen. Den damp ner i brevlådan idag. Det är alltid kul att se vad det är för nyheter i år och få lite nya idéer. Jag såg lite fina saker som jag skulle vilja ha. Tallrikar och glas t.ex. Egentligen behöver vi nog varken tallrikar eller glas. Men det är så roligt med lite nytt att duka med. Speciellt nu när vi skall vara inne, och mysa under den kommande hösten.

I går frågade jag Linda om hon ville hänga med mig på IKEA en kväll.
- Vad skall vi göra där? undrade hon bara.
Så hon var inte speciellt intresserad av att hänga med.
Nu ikväll sa jag till min make att vi behövde köpa nya sovkuddar. Det höll han faktiskt med om.
- Du och jag kanske kan åka en tur till IKEA föreslog jag.
Han såg måttligt road ut över förslaget. Tror nog det är bäst att lämna honom hemma också.

Jag skall iallafall ägna en kväll åt IKEA framöver. Jag tror inte att jag skall behöva komma hem tomhänt efter den kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0