Jobba, jobba, jobba.....

Det är sammanfattning av dagen. Jag har jobbat från sju till kvart över åtta nu ikväll. Då blir det liksom inte så mycket att berätta om här på bloggen. I morgon väntar en lika lång dag igen. Jessica skall hämtas vid tåget på hemvägen. Hon kommer hem för att sedan resa vidare till Rhodos på söndag. Rätt läge att resa till solen nu när det regnar här.

Jag hade tänkt att jag skulle handla på Maxi efter jobbet men min snälla make dök upp som en räddande ängel. Han erbjöd sig att handla innan jag slutade. Under sin runda på Maxi ringde han hem till Linda flera gånger och undrade över det som jag skrivet på listan. Men nu är allt på sin plats i köket igen.

Lite te och en macka smakade iallafall gott efter en lång dag. Mats hade köpt något nytt ört-te som jag testade. Det var gott.


Lite sommarkänsla så här i regnet....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0