Middagen serverad.

I kväll har jag fått middagen serverad. Det kändes lyxigt. När jag kom efter en jobbardag så var det bara att sätta sig vi dukat bord. Mats grillade kött ute på grillen. I ugnen stod en plåt med klyftpotatis och en massa olika grönsaker. Jessica hade gjort en sallad och en god sås.I såsen var det fetaost, vitlök, gurka, matyougurt och kryddor. Mums.

Nu har vi just fikat med tårta och kaffe. Det smakade bra med kaffe från nya bryggaren i de nya muggarna. Jessica ligger och laddar inför sin resa. Hon hämtas 02,30 i natt för vidare färd mot Arlanda. Jag blir lite avundsjuk. Kanske jag kan få resa någonstans i vinter?

Linda är på bio med Mikaela. Jag kommer inte ihåg vad det var för film de skulle se. Vi ser på friidrott på TV. Jessica tycker de som tävlar ser så små och taniga ut att de skulle behöva lite dajmtårta. Ute regnar det just nu. Det är inte bra inför morgondagens golfrunda. Jag vill inte att det skall vara så höstlikt ute redan nu. Vi sitter inne och myser med tända ljus i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0