Onsdag, mitt i veckan.

Mitt i veckan brukar man väl säja om onsdagen. Jag är ledig på fredag och jobbar på lördag och söndag så jag vet inte om onsdag är mitt i veckan för mig.

Mats och jag har varit en runda på golfbanan nu ikväll. Så himla skönt att få komma ut och få lite frisk luft. Jag tillbringar hela dagarna inomhus, så uteliv är guld värt. Golfen gick väl sådär idag men det är bara att bita ihop och komma igen.

När vi satte oss i bilen för att åka till golfbanan visade termometern på 35 grader. Den sjönk till 27 när vi började att köra. Det har verkligen varit varmt nu idag. Känns som den varmaste dagen denna sommar.

Nu sedan vi kom hem har vi stekt hamburgare och druckit ett glas rödvin. Det är ju trots allt onsdag och sommar. Vi klämde ur det allra sista ur en bag-in-box. Vi skrattade, och kände oss desperata som bara ville ha ut den sista droppen.. Nu har vi just druckit en kopp kaffe. innan vi fixade kaffe funderade vi över om det var för sent för att dricka kaffe. Vi kom fram till att vi alltid är så trötta, så det är säkert inga problem med att sova. Jag får väl säja God natt till alla nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0