Pizza.

När jag kom hem från jobbet idag så var jag så himla sugen på pizza. Särskilt efter bara att ha käkat matlåda på jobbet idag på två röda sekunder. Då längtar jag efter att få äta i lugn och ro. Det var inte svårt att övertala maken att åka och köpa pizza. Det blev en hederlig capricciosa. För länge sedan när jag började att äta pizza så var capricciosa det enda som jag käkade. En gång när min brorsa skulle hämta pizza åt oss så trodde pizzabagaren att det måste blivit fel. Jag hade beställt något annat än capricciosa. För att vara på den säkra sidan så bakade pizzabagaren en pizza som var en blandning av capricciosa och den andra som jag hade beställt. Ibland har det sina fördelar att vara känd på pizzerian.

Tänkte egentligen att jag skulle vara lite nyttig den här veckan. Men det var så gott med en pizza, så jag får vara nyttig en annan gång. Det kommer flera dagar.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag har med varit fööör onyttig idag, var nere hos Malin en tur och gissa vad vi åt till middag, jo pizza här med.. och inte har jag sprungit denna vecka heller!

2009-08-04 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0