Räkmacka.

Sommarkväll igen på altanen. Bäst att passa på att njuta. Vi har gjort tekakor med ägg, räkor och stenbitsrom. Gott. Känns lite festligare att sitta på altanen än vid köksbordet.

Jag har lite fredagskänsla idag eftersom att jag skall vara ledig i morgon. Det känns bra. Sen ska det vara fint väder även i morgon har jag hört. Jag skall satsa på att njuta av solen.

Jag köpte en veckotidning idag så nu skall jag sätta mig i soffan och läsa den. Allas blev det. Bra blandning av lite artiklar, noveller, recept och korsord.


Kommentarer
Postat av: Jessi

2009-08-06 @ 22:08:42
Postat av: Jessi

Lyxlirare med räkmacka och ledighet! ;) Här blev det tacos som vanligt och jobb imorgon igen, sen ska vi ha en toppen helg! =)

2009-08-06 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0