Regnig golf.

I dag hade Therese och jag planerat för en gemensam golfrunda. Att det skulle regna fanns liksom inte med i planeringen. Det såg ut som det skulle bli lite bättre nu eftermiddagen efter dagens störtskurar. Men icke sa Nicke.

Det började så himla bra. Vi tyckte båda att det var kul att spela med någon som var på samma nivå som oss själva. Det är så tråkigt att avbryta p.g.a regn när det går bra. Vi gick iallafall nio hål. Efter detta så unnade vi oss en välförtjänt fika. När vi hade med oss kaffe så skulle vi åtminstone dricka upp det. Så vi satt och pratade och drack kaffe en stund. Trevligt. Fikaplatsen är som tur är under tak.

Nu är jag hemma och har ställt alla grejer på tork igen. Jag vet inte hur många gånger vi har gjort det denna sommar. Jag skall se lite på TV och läsa en veckotidning. Det passar bättre när det regnar ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0