TV-kväll.

Så mycket mera blir det inte gjort när jag har jobbat en lång dag. Jag fixade lite kvällsmat till Mats och mig. Mackor med stekt ägg och lite rester från gårdagskvällen. Mätta blev vi iallafall.

Jag kopplade upp mig en snabbis på datorn för att kolla lite recept. Jag hittade ett recept på en paj med krabba och spenat. Det lät gott. Jag har en stor passion för skaldjur. Snart kräfttider fast jag är inte så stor fan av färska kräftor. Det är mest kladdigt att käka. Jag kan nöja mig med kräftstjärtar på burk. Men det kan jag väl inte plocka fram när det är dax för kräftskiva? Då blir jag nog betraktad som udda.

Nu skall vi kolla på Lotta på Liseberg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0