Vesterby Golf.

Vi tog oss en tur till Vesterby idag. Vi spelade bara halva banan förra gången vi var där. Regnet öste ner då. I dag hade vi bättre tur med vädret. Solen sken på oss hela tiden. Jag fick avsluta snyggt med att sätta en långputt. Kul. Lite extra roligt då de som sitter på restaurangen ser hur vi spelar.

Nu i kväll känns det äntligen lite somrigt igen. Jag har letat fram lite vita kläder till kvällen. Det gäller att passa på att hinna använda sommarkläderna. Snart är det dax för en god middag. Jag börjar att bli lite hungrig. Först skall jag skjutsa Jessica till Emma. Dax för party igen. Mats får vara hemma och steka köttet åt oss. Mysigt att vi kan sitta ute och käka idag.

Jessica hade bakat små blåbärspajer till oss idag. Goda. Vi festade på dem till eftermiddagsfikat. Tack Jessica.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0