Köphysteri.

Ja, det verkar det som de flesta har drabbats av vid den här tiden på året. Jag vill bara säja att jag jobbar mycket hellre i butik, än att jag trängs bland alla shoppingglada människor. Jag har nästan köpt färdigt alla mina julklappar vilket inte känns helt fel.

Det har blivit en hel del inslagna julkkappar under dagen. Det är skoj. Tiden rusar iväg, och huvudet är rätt tomt efter en lång dag i butiken.

Kände mig lite ovanligt rik idag när jag kollade mitt saldo på mitt bankkonto. Den lyckan varade inte så länge då jag upptäckte mitt misstag. Jag hade glömt att betala bensinräkningen. Det brukar inte drabba henne som alltid har koll. Nu är iallafall räkningen betald.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0