Morgondagen väntar........

Jag skall försöka komma isäng lite tidigt idag. Det blir en lång dag i morgon. Först jobb, årsmöte, chokladprovning och Italiensk buffé. Chokladprovning låter spännande. Undra om jag får smaka på min favorit, Daim.
Tänkte fundera ut vad jag skall ta på mig på kvällen. Klart att det blir jeans (de ända byxor jag trivs i ). Ju tajtare desto bättre.Kan väl piffa till mig lite med min guldjacka och stövlar. (De är inte i guld.)



Naglarna behöver också fixas till. Jag köper oljor av olika sorter och trycker i mig en massa vitaminer för att naglarna skall växa och bli långa. Men det verkar dock inte hjälpa. Får se positivt på det hela, är de inte så långa så går det inte åt så mycket nagellack. O.P.I är mitt favoritlack.

Nu är det snart god natt............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0