Fikapaus i Råå.

I morse gav vi oss ut på en promenad igen. Eller skall vi kanske kalla det vandring med tanke på hur lång den blev. Vi gick till Råå där vi hade en mysig fikastund på piren. Medhavda köttbullemackor och kaffe.


Efter pausen så fortsatte vi vår vandring. Jag tyckte vi skulle gå en väg som vi inte gått förut. Det var en ny fin cykelbana. Den nylagda asfalten var så mjuk så vi gick på så lätt framåt. Vi behöver inte svänga vänster ännu tyckte jag utan vi bara fortsatte framåt. Vi blev lite förvånade när vi helt plötsligt gick under E6:an. Började fundera lite på var vi var någonstans och hur långt det var kvar hem. Det var då vi fick syn på den här skylten.



När vi kom hem insåg vi att vi hade gått cirka två mil. Kändes faktiskt lite i benen. Jag vet att våra döttrar tycker vi är helknäppa som kan gå så här långt. Men trots allt så var det en riktigt skön vandring.
Det var även fruktansvärt skönt med en dusch. Vi gick sedan till Gula Kiosken och satte oss där och festade på en kebab-tallrik. Mums. I går kväll var vi förresten ner på Haket och käkade. Jag åt pasta och Mats en hamburgare av modell jätte.
I morgon bär det av hemåt igen. Då får det bli lite sundare mat igen. Linda och Daniel löser av oss här i Helsingborg. De skall åka ner på onsdag kväll.
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0