Landeryds GK.

Vår hemmabana är väldigt fin konstaterade vi idag. Utsikten kan vara ganska vacker på Landeryd också, även att vi inte ser havet. Nenne, Mats och jag tog en tur på Norra Banan på förmiddagen. Min bästa runda på Norra banan. Efter en pastasallad med soltorkade tomater och starka korvar, så var vi redo för en ytterligare runda. Mats och jag gick nio hål på Södra banan. Vid ett hål letade vi efter Mats boll för att vi trodde den studsat in i skogen, men hittade den inte. Snacka om att vi skrattade när jag hittade den i hålet. Resultatet. En eagle.


Nu har Mats skjutsat iväg två partybrudar. Jessica och Linda. De har fixat sig och bytt kläder ett antal gånger innan de var redo för avfärd. Jag blir lite avis när jag tänker på hur det var när jag var i deras ålder och det var party varje lördag.


Mats och jag skall väcka lite Thailandsminnen till liv nu ikväll. Jag har lagat en thai-gryta. Jasminriset är just på kokning. Vädret har blivit lite sämre men vi satsar på att sitta ute under taket. Jag köpte någon ny sorts ost igår som jag tyckte såg smarrig ut. Kommer inte ihåg vad den hette. Den tar vi med crostini till förrätt.


Ha en bra lördagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0