Linda på Zakynthos.

Jag fick ett sms från Linda idag på förmiddagen där hon berättade att hon satt på transferbussen och svettades. Jag kunde inte låta bli att svara.
- Så synd det är om er.
Det är lite så att jag som mamma kommer att vara lite nervös under dessa två veckor hon är borta. Jag har ju också varit utomlands när jag var ung. Det är inte så många år sedan, så jag har inte glömt hur det var.

Ännu en jobbardag är till ända. Jag har lagat toast till mig och Jessica. Det är gott med en hederlig toast med ost, skinka och tomat. Även idag ser vi på allsång. i dag är det allsång på Skansen som gäller. Jag har bara sett det ett par gånger tidigare i år. När vi slog på TV:n fick vi se en intervjuv med min svåger. Direkt fick Jessica ett sms från sin kompis.
- Vad lika han och din pappa är.
Jag ser inte det på samma sätt då jag tycker de är så olika i sättet.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Kanske är jag med lite nervös, haha..Hoppas du inte blir lika nervös när det är min tur! Tack, för toasten! =)

2009-07-28 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0