Lite shopping.

Jag gav mig iväg en tur till stan på förmiddagen idag. Det var längesedan som jag var där så det var kul. Jag hade hoppats på att få sällskap på stan men nu blev det inte så. Det var lugnt på stan. Jag gick mest runt och spanade. Det har kommit in en hel del höstkläder redan i affärerna. Sommarrean känns ganska B och utplockad. Jag handlade lite småsaker, sånt som alltid behövs. Satsade även på en liten kort svart jacka, skärp med nitar och en randig tröja. Det är mycket nitar på höstkläderna har jag sett. Jag är väldigt svag för nitar. Provade ett par jeans med nitar på MQ också. De var inte sydda för mina ben. Jag fick dem inte över vaderna. Så stora vader tycker jag inte att jag har. För om jag bara hade fått dem över vaderna så hade de passat i midjan. Konstig modell eller konstig kropp...?? Jag bara undrar?

Gränden eller Galleria Leo som den nu heter. Galleria Leo, vilket namn egentligen...... Men det var inte det jag skulle säja utan att den håller på att fräschas upp och byggas om. Nu har Bar och Kök öppnat igen . Det såg jättefint ut med många fräscha sallader. Jag föll för frestelsen och testade en med lax. Gott.

Mats hämtade upp mig och mina påsar. Nu har vi just käkat lite kvällsmat. Ost och skinkpaj med sallad. För längesedan när jag började att laga paj så var det bara ost o skinkpaj som gällde. Nu finns det så många andra pajer att jag längtar efter en hederlig ost o skinkpaj ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0