Semestern slut.

Snart är det slut på fyra veckors skön semester. Jag kunde gärna vara ledig lite till för tiden går så fort och det finns så mycket att göra. Vi har varit så aktiva under vår semester så det är inte så svårt att komma igång. Känns lite tungt att det är ett år till nästa långsemester. Jag har loggade in mig på min jobbdator för så jag kunde komma igång lite och läsa mail.

I dag startade vi dagen med en golfrunda igen. Lagade lasagne när jag kom hem. Vi blir alltid så mätta av lasagne. Mats jobbar nu ikväll så det är bara Jessica och jag hemma. Vi tänkte slå till och steka oss lite pannkakor till kvällsmat. Typisk svensk mat känns bra. Vi har en massa blåbärsylt som vi kan ha till pannkakorna. I morgon är det dax att käka matlåda igen. Jag har laddat in ett gäng i frysen under den här veckan. Bra att ha ett lager att plocka av.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0