Soliga Helsingborg.

I dag har min make och jag gett oss ut på en liten semestertripp. Till Helsingborg. Här är det soligt och varmt. Vi tog en liten lättlunch bestående av pannkakor när vi kom hit. Efter det så har vi gått en promenad ner till stan. Solat oss lite och kollat på båtar. Det fläktar skönt här. Dock lite varmt när vi promenerade hem, och det bara är uppför. Nu skall vi sitta på balkongen och ha det lite mysigt i solen och spana över till Danmark. Det blir någon slags hämtmat i kväll. Pizza från Gula Kiosken är aldrig fel. Det finns en pizza som heter Henke Larsson som vi brukar käka. Inte för att jag vet om det är sådant som Henke gillar på den pizzan.

Så himla smidigt det är med en micro-pc och mobilt bredband när jag är på resande fot. Nu skall vi läsa lite turist-info för att se vad vi skall hitta på. Jag hoppas på att vädret håller i sig så att det blir en dag på stranden i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0