Uppladdning för golfveckan.

I dag börjar uppladdningen inför vår golfvecka i Helsingborg. En återkommande tradition. Tidigare år är det bara Mats och Nenne som har spelat, och jag har stått för markservicen. I år blir det annorlunda. Då är jag med och spelar och då blir det golfresturangerna som får stå för markservicen.

Vi körde mot Helsingborg i morse. Skyfall i Ljungby. Hoppas att det är det sista regnet vi ser under golfveckan. En salladslunch på McDonalds i Örkeljunga. Förr i tiden var mitt minne från McDonalds att allt var tip top, och att det gick snabbt. Jag tycker att servicen på McDonalds har fallit och det är inte alls lika fräscht på resturangerna som förr. Trots allt smidigt att stanna på under resan.

Nu i eftermiddag värmde vi upp med att gå en runda i golfbutiken här i stan. Tänkte vi kunde fynda lite men det blev inget med det. Finns säkert en shop på golfbanan i morgon som bara väntar på att jag skall komma och shoppa i den.

Satt och solade oss en stund vid hamnen. Skönt. I kväll laddar vi med en pizza från Gula kiosken. Jag har ätit så nu är jag för mätt igen. Tjejerna hemma hade käkat sushi på stan idag. Det känns mycker sundare än vår pizza. Jag vill gärna käka sushi en dag för det är gott. Det var längesedan sen sist. Kan kanske hinna med det en dag under nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Du får gärna bjuda mig på sushi endag nästa vecka!

2009-07-14 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0