God morgon, nationaldagen.

Känns inte som det kommer att bli något storfirande av nationaldagen idag. Jag ser iallafall en svensk vimpel när jag tittar ut genom fönstret. Ser fram mot kvällens fotbollsmatch. Heja Sverige.

Det ser inte ut att vara något sommarväder ute idag heller. Termometern visar på 11 grader och solen syns inte till. Dock ser det inte ut att bli regn. Det gäller att tänka positivt.

Jag vaknade tidigt idag också så jag har hunnit att förbereda en lunch. Pastasallad är nästan standard som lördagslunch hemma hos oss. Det går att variera den på många olika sett. I dag har jag haft bacon i den så just ligger bacondoften som en dimma på hela bottenvåningen.

Mats har redan åkt till golfbanan för en runda. Jag har min golfkurs klockan tio. Vi ska ses efter detta, och kolla på klubbor till mig. Det är svårt att veta vad jag skall ha. Jag får fråga min instruktör om råd. Bäst att ta med den stora plånboken.

Ha en bra lördag.




Kommentarer
Postat av: Anette

Det verkar som om man kan börja spela golf när barnen är så pass stora att de antingen flyttat hemifrån eller skaffat körkort så att de tar sig till sina aktiviteter själva. Brorsan och Sara har sina medlemsskap vilande i golfklubben för sedan de fick killarna så hinner de inte spela. Harry vägrar börja spela golf egentligen skulle han behöva det eftersom det verkar som alla högre chefer på /// och kundbolag spelar men han har inget intresse. Jag gav upp redan på minigolfbanan när jag var mindre. Mig tog de med för de visste att jag var så dålig att jag alltid förlorade, då slapp ju alla andra komma sist......



Hoppas lektionen gick bra! Ha en skön helg.



2009-06-06 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0