Goda pannkakor.

I går kväll blev det en sen kvällsmat med goda pannkakor. Jessica hade stekt pannkakor på kvällen och de smakade så gott. Jag var utsvulten efter ännu en kväll på golfbanan. Det gick lite bättre igår iallafall. Skönt att det blir vissa framsteg. Trots allt så är det ganska svårt. Jag investerade i en till klubba igår så nu skall jag bara lära mig att slå bra med den också. Det är inte alltid det lättaste.

Ser ut som sommaren äntligen har kommit idag. Känns lite motigt att jobba då. Men nästa vecka är det dags för semester. Det skall bli skönt. Fyra veckors lång ledighet.

Nu skall jag snart dra till jobbet igen. I dag skall Linda och jag festa på en lunch hos Sanne. Det skall bli gott för det var så länge sedan som jag var där. Sannes är det bästa stället i IKANO-huset att käka på. Hans pastasallader är så suveränt goda. Nu blev det lite reklam för Sanne också.

Ha en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0