Heldag på golfbanan.

I dag har vi tillbringat hela dagen på golfbanan. Kul. Jag trodde aldrig att det skulle inträffa i mitt liv. Mats och Nenne gick 18 hål på förmiddagen. Jag tränade på korthålsbanan och drivingranchen. Mats tyckte att vi skulle fira att vi börjar vår semester idag, med att jag bjöd honom på lunch på golfrestaurangen. Sagt och gjort, så blev det. Kyckling med bacon, potatis och svampsås. Mums. Det var buffé så det var bara att plocka själv. Det är så smidigt med buffé Jag kan själv välja det jag vill ha. Det fanns två rätter att välja på och rikligt med sallad.

Mätta och belåtna gav vi oss ut på den Södra banan och avverkade ytterligare 18 hål. Kul. Det här var min bästa runda hittills. Jag vill bara spela mera när de går bra.

Jessica och Linda har varit i Vätterviken och badat. I tidningen stod det att det var 20 grader i vattnet. Linda hade med sig en egen termometer som bara visade 16 grader. Badandet tog visst på krafterna för nu ligger Jessica där uppe och sover. Linda har dragit iväg till Daniel. Vi skall försöka grilla oss lite mat här hemma i kväll. Sover nog rätt gott i kväll efter den här golfdagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0