Höstväder.

Hualigen vad det har varit kallt ute nu ikväll. Regn och termometern visar på 10 grader. Var är sommaren? Jag har en dröm att vi äntligen skall få uppleva en varm och solig midsommar. Det var så längesedan sist.

I dag när jag körde hem från jobbet trodde jag att jag bodde i en storstad. Det var kö genom hela stan, och trafiken kröp fram. Jag vet inte om det kan bero på att Kaserngatan är avstängd. Tur att det inte är så här jämt. Är det något som är stressande så är det bilköer.

Två timmars golfträning i kväll igen. Det är roligt. Eftersom vi bara är fyra i gruppen så hinner vi massor varje gång. När jag kom hem var jag lite frusen så det smakade gott med en kopp te. Nu har jag och Mats suttit och kollat på golfgrejer på nätet. Jag kom fram till att det som jag skall köpa härnäst är en vagn och en putter. Tur att det kommer in lite skattpengar snart. Jag hörde på radion idag att de skall betalas ut i veckan. Det ser jag fram mot.


Kommentarer
Postat av: Boberg

Jessi berättade att du hade skaffat blogg. Kul :) Lycka till med golfen!

2009-06-09 @ 01:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0