Oh, vilken hetta...

Just det, riktigt varmt var det ute idag. Jag fick en chock när jag blev utsläppt från jobbet. Inte trodde jag att det skulle vara så hett ute. Medelhavsvärme. Passa på att njuta är det som gäller just nu.

Linda var på gymnastikmöte och Mats jobbade så jag passade på att ta en tur till golfbanan för lite träning. Jag blev kvar i över två timmar för det var så härligt väder. Det är så avslappande att bara vara där och koncentrera sig på bollen. I dag unnade jag mig själv en sen mors-dags-present. En golfhandske. Jag lyckades att stå emot trycket och köpa en med rosa detaljer. Det fick bli en med blå detaljer. Maken sa att handsken var till för att jag inte skulle få ont i handen. Det har jag aldrig kännt förut men idag, när jag använt handske, så har jag början till en blåsa i handen. Ovan eller...???? I morgon är det dax för golflektion igen.

Nu sedan jag har kommit hem så tvättar jag och pysslar lite. Tur att inte maken är hemma, för han skulle bli nervös på mig, för att jag har sä mänga saker på G så här sent.



Så här varmt, skönt och blå himmel hoppas jag att det blir hela sommaren. Här är en bild från Råå, Helsingborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0